torsdag den 3. oktober 2013

Chili til Frokost............

........... Og smerterne er væk!


Hvorfor ligge på sofaen, når chili kan klare migrænen:



I dag stod frokosten på en grovbolle med et tyndt lag leverpostej. Lidt traditionelt: rødbede! Og toppet op med rødløg, en hel chili (med kerner), lidt sød chili sauce og persille!

Hvorfor virker Chili smertestillende?

For nogle år siden, opdagede jeg, at min hovedpine forsvandt, når jeg spiste chili, jeg fik en meget hurtigere og mere effektiv smertebehandling, end når jeg brugte almindelig smertestillende medicin. Jeg søgte lidt på nettet og fandt ud af, at der allerede var forskningsresultater, der gav belæg for, at chili virker smertestillende. Det er stoffet  Capsaicin i chilien, som har en smertelindrende effekt! Derudover er chilien fyldt med vitaminer og antioxidanter, samt øger forbrændingen!

Læs mere her:



Du kan stadig nå at deltage i Gfilts konkurrence om et par lækre hjemmesko til børn:

www.gfilt.dk


Deltag her:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar