søndag den 27. september 2015

Skal det være te eller øl med Lakrids??

Man kan da komme lakrids i alt......
Efterhånden er det kun fantasien, der sætter grænser for, anvendelse af lakrids i maden, desserter, kager, middagsretter, te og chokolade. Jeg hører nogle gange nogen, der synes det er blevet "for meget". Personligt elsker jeg lakrids i alle afskygninger :-)

Og nu kan man også få lakridsøl: 
Fra Chili Klaus's nye sortiment, som består af forskellige gaveæsker med chilipulver i forskellig "vindstyrke", chiliøl og bogen: "Den er go' i ørerne", nu også en Chili Lakrids Stout. Chili-Lakrids øllen er efterølgeren til Chili Klaus's "Ghost" øl, som sidste år blev Midtfyns Bryghus's bedst sælgende. 

...... Øl eller te?
Hver ting til sin tid.... Men personligt, som den teentutiast jeg er, bliver svaret: TE!!! :-).... 
Lakrids The fra Østerlandsk Copenhagen, smagte jeg første gang på Formlandmessen i Herning sidst år. Sælgeren fortalte mig, at den smagte som "flydende piratos"... OG DET GØR DEN!!!
Lakrids The er en urtete, som smager og dufter af salmiaklakrids.... Man bliver faktisk lidt afhængig :-)

UGENS TE:
Var du en af dem, der ikke nåede at benytte tilbudet på den lækre Lakrids The, gentager vi successen:
SPAR 25%, når du køber Lakrids The fra Østerlandsk Copenhagen... Tilbudet gælder hele ugen!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar