mandag den 21. september 2015

God start på dagen med skyr og økologisk urtete............

Mandag morgen..... 
.... Ikke noget bedre end en rolig start på dagen og en ny uge. En portion skyr med rugbrøddrys og frugt/bær er efterhånden blevet en fast del af min morgenmad OG TE!!! For mig er te en uundværlig del af morgenmaden, hvis det altså er en god kvalitetste, ellers kan jeg godt undvære :-)
 Herbal Chai
Herbal Chai: 
Nogle gange skal man vænne sig til en ny te. Det er ikke altid, jeg er vild med en te første gang jeg smager den, men rigtig mange gange skal der bare nogle få gange til, så er jeg "afhængig" af den nye smag :-)..... Det tog ikke lang tid at vænne sig til den nye "Herbal Chai" fra NUTE organic, bare en mundfuld og jeg var "solgt", smagen minder mig om en te jeg tidligere har været vild med, men som ikke længere kan købes i butikkerne. "Herbal Chai" er en økologisk urtete, med smag af kanel, ingefær, kardemomme, lakridsrod, nelliker, stjerneanis samt sort og rosa peber. En velafstemt krydret efterårste. 

Teen brygges i kogende vand (100 C) og trækketiden er 5 min.
UGENS TE: 
Hele uge 39 kan "Herbal Chai" Købes -25% 🌱🍇🌿🌱🍇
Du finder teen, og de øvrige smukke trædåser fra NUTE organic, her: http://m.gfilt.dk/nute?catalogue_selected=511320_50748



Ingen kommentarer:

Send en kommentar